Local Nudes Live Cams Find a Fuck Live Sex
video

AftynRose ASMR Most Professional Eye Exam Video

72% 1330 Rates
  • Views:

    Added: 1 year ago

    AftynRose ASMR Most Professional Eye Exam Video.

    Discuss this post ?

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    20 Comments

    1. Chad Chaddington of Chadtown III

      August 24, 2020 at 6:29 pm

      I am aware of the effect i have on women

      Reply
    2. Iwon'tbuyanyone'sonlyfanscuzsimpingisforsimps

      August 3, 2020 at 12:52 pm

      It was kinda 50/50 on enjoyable and frustrating. But I swear 90% of my frustration came from those awful chart readings.

      Reply
    3. 123YourMomsOnMe

      May 15, 2020 at 11:08 pm

      If you don’t goddamn like it, then don’t fucking watch it. It’s not that hard chief.

      Reply
    4. Onlyfanswhalememer420

      May 10, 2020 at 9:06 am

      “see how my pupils dilate?”
      Another proof of needed that she’s fucking dumb and don’t know what she’s talking about.
      But the video was relaxing, if it wasn’t for the force sexual tension that ruined the comfy moments like counting

      Reply
      • Onlycuntspay4onlyfans.

        May 26, 2020 at 5:37 pm

        I mean people are allowed to say whatever the fuck they want but @ 26:25. What the fuck was that?? I don’t look like a fucking camera, aftyn!! ??

        Reply
    5. petrolhead773

      May 9, 2020 at 1:16 pm

      26:25 god damn i look good

      Reply
    6. Tonymontana

      May 9, 2020 at 9:45 am

      My Disappointment Is Immeasurable , and my day ruined

      Reply
    7. Blackhat

      May 9, 2020 at 8:40 am

      100%PURE UNCUT GARBAGE!!!

      Reply
    8. deez nuts

      May 9, 2020 at 7:55 am

      just wanted to thank you for posting this even though you get hate for it. i love these

      Reply
      • rotzkovo12

        May 9, 2020 at 1:53 pm

        hes not getting any hate shes beeing hated lol

        Reply
    9. Fklahd

      May 9, 2020 at 7:20 am

      The salt from pathetic losers is amusing

      Reply
      • I can say the n word

        May 9, 2020 at 3:25 am

        wanna see my big black cock?

        Reply
      • Lel

        May 9, 2020 at 8:13 am

        Your prolly one of the people that pay for this lmao

        Reply
    10. dick cheese

      May 9, 2020 at 6:19 am

      shit as always

      Reply
    11. baba boi

      May 9, 2020 at 6:06 am

      This is not a medic acurate eye exam, specify why it´s the most professional ….

      Reply
      • I can say the n word

        May 9, 2020 at 3:26 am

        shut the fuck up you fucking faggot you stupid tiny penis bitch

        Reply
    12. XdxDxDXd

      May 9, 2020 at 5:48 am

      Trash don’t know who would pay for shit shit lmao

      Reply
      • I can say the n word

        May 9, 2020 at 3:27 am

        everyone who pays for her patreon is a simp and you can’t change my mind

        Reply
        • feder

          May 13, 2020 at 5:59 pm

          if u pay any patreon youre a simp wtf do u mean

          Reply
    13. Bruh

      May 9, 2020 at 5:36 am

      Shiet. As always.

      Reply
    Adult Wordpress Themes
    Hide picture