Local Nudes Live Cams Find a Fuck Live Sex

AftynRose ASMR Slowly Undressing For Bed Video

77% 2081 Rates
  • Views:

    Added: 7 months ago

    AftynRose ASMR Slowly Undressing For Bed Video.

    Discuss this post ?

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    29 Comments

    1. Some random fat guy with a small dick

      April 18, 2021 at 8:34 am

      The real losers are the simps that paid to see this shit.

      Reply
    2. Anonym361-_-

      March 23, 2021 at 2:58 pm

      Plssss Finger youre self in the next vidio okay more tits and more pussy

      Reply
    3. CuddleSlut

      March 22, 2021 at 1:55 am

      21:51 enjoy fellas

      Reply
    4. seeo

      March 20, 2021 at 10:10 am

      Really wish she didn’t shave

      Reply
    5. Braaaah

      March 20, 2021 at 8:02 am

      Dude, change or remove Aftynrose’s name from the title or she will find this and try to shut this post down. The Dupose site went down a few weeks back for posting with her name and it was discovered.

      Reply
    6. Hungry Sissy

      March 20, 2021 at 3:45 am

      Oohhh,,,, I wish I was her, and have a huge nice cock to tear me apart and fill me with hot salty cum deep in my mouth..

      Reply
    7. Hillbilly SAMIAZA

      March 20, 2021 at 1:50 am

      Now dem sons a bitches are complainin’ ’bout the gal touching her booty, wat in hell are ya’ll doin’ in this here page, then? YOUS WANT SOME ACTION GO JERK TO BIDEN TRIPPIN OFF DAT PLANES STAIRS YEEEEEEEEHAW

      Reply
      • Paul Walker´s green eclipse

        March 20, 2021 at 8:59 pm

        lmap

        Reply
    8. Hfyh

      March 19, 2021 at 10:19 pm

      22:25 for those that care.

      Reply
    9. Whore fucker

      March 19, 2021 at 8:28 pm

      SWA PRA GARDE is the shittiest shit Someone ever Shitted from Her Shithole. This mudafuka litrally worshipping her evern fucking onion scenting smelly breath.Stop Doing this annoying shit or I’ll cum in your fucking mouth .Annoying BITCH MOTHERFUCKER

      Reply
      • The dude above me is probably a virgin

        March 20, 2021 at 11:51 am

        Oof you’ll never find a bigger display of incel behaviour. How very sad.

        Reply
      • incel above

        March 20, 2021 at 11:53 am

        Oof you’ll never find a bigger display of incel behaviour. How very sad.

        Reply
    10. Apo

      March 19, 2021 at 6:37 pm

      Really nice, loved it !

      Reply
    11. Brickster

      March 19, 2021 at 3:13 pm

      What a beautiful set of tits on her. You get nipples in this one. <3

      Reply
    12. 934hg9834hg

      March 19, 2021 at 2:07 pm

      giid

      Reply
    13. CHICKEN NUGGET

      March 19, 2021 at 1:20 pm

      She’s going through that faze like Belle went through, A lot of these ho’s are just gotta give it time and make sure it’s worth it but she kinda looks like she’s from Alabama.

      Reply
    14. TheTruth

      March 19, 2021 at 12:55 pm

      Motherfucker Fat Bussy saying “so fucking boring”. her content is ASMR not porn! The fuck else do you expect her to do dipshit other than do slow, soft, whispers into a mic. You get what you’re given and you enjoy it. Bet you cum too quick when watching porn which is why you were impatient fucking weakling

      Reply
    15. LEFTISTSUCKCOCK

      March 19, 2021 at 9:56 am

      I wish I could suck Ted Cruz’s penis

      Reply
    16. swa pra garde

      March 19, 2021 at 9:55 am

      Pls upload more my love….it’s fucking hot…wowwwwww….ohhhh so sexy babe….

      Reply
    17. swa pra garde

      March 19, 2021 at 9:53 am

      Ohhhhhh….my love u maka mi come again in pants….I cum twice babe….fucking sexy my girl….I wish I fuck u real….I can’t wait to put my fingers deep in pussy and kissing u ….ur fucking hot babe….I love you so much…ohhhhh…my bed now full of cum…I have to wash it now …otherwise my mother kill me…

      Reply
      • SIMP Detective

        March 20, 2021 at 1:58 am

        @I CAN SAY THE N WORD

        plz respond to this bitch lol

        Reply
    18. NiGGERMAN

      March 19, 2021 at 9:42 am

      She’s so afraid to post a full nude vid because ppl will stop paying for her shit once they see it.

      Reply
    19. Winning

      March 19, 2021 at 9:39 am

      First!

      And Third.

      Aaaaaaand Seventh…

      Reply
    20. testbug5

      March 19, 2021 at 9:26 am

      I WANT AFTYN BIG BOOBY BREAST !!!!!!

      Reply
    21. Fat bussy

      March 19, 2021 at 5:25 am

      so fucking boring

      Reply
      • TheTruth

        March 19, 2021 at 7:48 am

        Bro she’s an ASMRtist not a fucking pornstar, you get what you’re given and you enjoy it. The fuck else do you expect her to other than sloq, quiet whispers. That is quite literally 99.9% of Aftyn’s content

        Reply
        • thepersonabovemehasaclitordick

          May 25, 2021 at 10:13 am

          Damn bro I hope she sees this. She may even touch your penis, probably not tho.

          Reply
    22. Whiteholeseeker

      March 19, 2021 at 4:19 am

      i wanna see Her play with dildo

      Reply
      • MuRdAkiD

        March 19, 2021 at 8:03 am

        Mee too men

        Reply
    Adult Wordpress Themes